۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

قلم مکتب خانه چیست؟

پروژه سیستم عامل مدارس کشور (لینوکس سفارشی قلم مکتب خانه)


سیستم عامل لینوکس سفارشی قلم مکتب خانه ( دارای گواهی تاییدیه فنی از شورایعالی انفورماتیک به شماره205597 و تنها لینوکس دارای گواهی ثبت در ایران بشماره 041309-15147-8 ) نسخه ای از سیستم عامل لینوکس است که توسط یک دانش آموز ایرانی  تهیه و بومی سازی شده است. این پروژه با هدف استفاده در مدارس و موسسات آموزش عالی ایران طراحی و تهیه شده و از مخازن اوپن سوزه و در مواردی مشترک با دیگر دیسترو ها استفاده مینماید ، دارای رابط کاربری پیشرفته و جدید انلایتمنت (E017) بوده و فارسی سازی آن نیز در حال انجام است. همچنین دارای ویژگی های خاصی است که آنرا برای استفاده دانش آموزان و مدارس بهینه میسازد. از جمله آنها میتوان به سیستم هوشمند تشخیص کد ملی دانش آموزان اشاره کرد.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
gmclos gmclos blog

تغییر مدارس در آینده زیر پرچم فناوری رایانه

اختراع رایانه تمامی صنایع دیگر را چنان دگرگون کرده است که دیگر نمی‌توان آنها را شناخت‌. چرا در بخش آموزش و پرورش نباید چنین تحولی رخ دهد که دست برقضا می‌تواند بیشترین بهره را از چنین تحولاتی ببرد. وضعیت کنونی آموزش و پرورش ناپایدار است و باید از حالت سنتی خارج شود. دیدگاه‌های بزرگی در حال تغییر دادن فضا در این بخش است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
gmclos gmclos blog

بالاخره پروژه معرفی میشود ...

بسم الله الرحمن الرحیم


ضمن تسلیت ایام سوگواری پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) پس از گذشت 4 ماه از افتتاح این بلاگ، پروژه اختصارا" معرفی میشود که به معرفی اجمالی آن را به بعد از ایام سوگواری موکول خواهد شد.

پروژه سیستم عامل مدارس کشور (لینوکس سفارشی قلم مکتب خانه)

پروژه لینوکس سفارشی قلم مکتب خانه برای مدارس کشور طراحی شده و برای سهولت کار دانش آموزان و دبیران محترم میباشد.

این پروژه نخستین ساخت توزیع لینوکس آموزشی است که دارای گواهی تاییدیه فنی از شورایعالی انفورماتیک نیز میباشد.

لینوکس سفارشی قلم مکتب خانه ، تنها لینوکس دارای گواهی ثبت در کشور است و بطور رسمی و پس از گذراندن مراحل مربوط و بررسی های لازم به عنوان اولین پروژه لینوکس مدارس در ایران معرفی میشود...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
gmclos gmclos blog